
e-Poročila o stanju rešenih zadev
Servis VOPI-StatMail
Servis VOPI-StatMail periodično pregleduje statuse zadev v bazi OIS/VOPI ter pripravlja tabelarična in grafična poročila o njihovem stanju v opazovanem obdobju in jih razpošilja z elektronsko pošto:
- vsak delovni dan za pretekli delovni dan,
- vsak ponedeljek za pretekli teden,
- vsak prvi dan v mesecu pripravi poročilo za pretekli mesec.
Prejemniki
Poročila prejemajo na svoj <elektronski naslov> tisti <referenti v uradih> (stanje njegovih zadev) in tisti <predstojniki uradov> (stanje vseh zadev v uradu), katerim se ta servis na njihovo zahtevo vključi. Pri tem velja:- <referent urada> - je vsak uporabnik, ki ima v sistemu VOPI v polju 'Urad' vpisano oznako urada, in s tem pripadajoče pravice referenta tega urada,
- <predstojnik urada> - je tisti uporabnik, ki ima v sistemu VOPI v polju 'Predstojnik' vpisano oznako urada,in s tem pripadajoče pravice predstojnika tega urada
- <elektronski naslov> - je tisti naslov, ki je trenutno vpisan pri uporabniku sistema VOPI.
Obveščanje se vključi na zahtevo.
Arhiv
Vpogled v arhivske podatke mesečnih statistik stanj zadev je dostopen na intranetu registriranim uporabnikom spletnega sistema iOS preko spletne aplikacije iOS-StatVopi.
Poglavja v poročilu
Poročilo obsega naslednja poglavja:- I) Sumarno poročilo o stanju zadev v uradu,
- II) Sumarno poročilo o stanju zadev v uradu po referentih urada,
- III) Grafični prikaz rešenih zadev po mesecih za zadnjih 12 mesecev po referentih v uradu,
- IV) Sumarno poročilo o stanju zadev v uradu po klasifikacijskih področjih,
- Podrobno poročilo o stanju zadev v uradu po klasifikacijskih področjih po referentih urada.
Rubrike v poročilu
Vsa tabelarična poročila imajo naslednje standardne rubrike:
(1) Stare zadeve |
(2) Nove zadeve |
(3) Rešene zadeve |
(4) Ponovno odprte |
(5) Predane zadeve |
(6) Ostane |
(7) kazalec |
500 | 200 | 100 | 50 | (20) | 670 | 170 |
- (1) Stare zadeve - prešteto število vseh odprtih zadev razporejenih na referenta v uradu na dan pred opazovanim obdobjem,
- (2) Nove zadeve - prešteto število vseh na novo odprtih zadev razporejenih na referenta v uradu v opazovanem obdobju,
- (3) Rešene zadeve - prešteto število vseh zadev, razporejenih na referenta v uradu, katerim je bilo v opazovanem obdobju, izpolnjeno polje 'Datum rešitve' (ne glede na dejansko vrednost vpisanega datuma)
- (4) Ponovno odprte - prešteto število vseh ponovno odprtih starih zadev v opazovanem obdobju,
- (5) Predane zadeve - razlika med še odprtimi zadevami in rešenimi zadevami na koncu opazovanega obdobja - računski podatek = (1)+(2)-(3)+(4)-(6). Razlika se lahko pojavi kot posledica naknadno vnešenih podatkov o rešitvi starih odprtih zadev (npr. zadevam, ki niso bile razporejene ali ki v sistemu VOPI niso bile prevzete s strani referentov v uradu, je bilo v opazovanem obdobju vpisano, da je bila zadeva dejansko rešena); kot posledica prerazporejanja zadev med referenti v opazovanem obdobju (pošiljanje zadev med referenti), ipd. Računski podatek je lahko tudi negativno število!
- (6) Ostane - prešteto število vseh odprtih zadev na koncu opazovanega obdobja,
- (7) Kazalec - sprememba v številu odprtih zadev na koncu opazovanega obdobja glede na predhodno obdobje - računski podatek = (6)-(1).
3 PORT Koper
VOPI_StatMail v.1.0
operativa@3-port.si
20.11.2009